stralen en schilderen onderwater schip en de romp en dek en opboouw
Gehele schip stralen. Gehele schip in primer Gehele schip spuiten. graag de kosten ook verdeeld op de factuur zetten AUB
Schilderen, spuiten en lakken van boten en jachten. Hieronder valt alles wat de jachtschilder doet.
Gehele schip stralen. Gehele schip in primer Gehele schip spuiten. graag de kosten ook verdeeld op de factuur zetten AUB
Gehele boot stralen. Voorbehandelen en afwerken.
Antifouling + schilderen, binnkuip hoeft niet. Kleurstelling in overleg.
het schilderen van het complete schip. Zit nog aardig in de verf. echter het loopgedeelte rondom niet. moet nieuw antislip op. Daarnaast mag het onderwaterschip ook gedaan worden.
We zouden graag voor het nieuwe vaarseizoen een nieuwe laag antifouling aanbrengen. Op veel plekken op de boot (bovenschip) zitten roestplekken die we graag netjes willen laten maken en in zijn totaal de boot daarna laten schilderen. Ik weet van
Schilderen van dek (grijs met antislip), dek van kajuit (grijs met antislip), zijkant waar ramen zitten wit
Wij hebben een motorboot, alles boven op het dek moet geschilderd worden, zijkant en onderkant doen we volgend jaar. Her en der zijn er lagen af gegaan waarschijnlijk door verkeerde verf.
Stralen, coaten en antifouling en schilderwerk van de motorjacht op locatie in België. De boot zal uit het water liggen.
Het dek en de kajuit moet met een 2 componenten lak geverft worden. Liefst met anti-slip Op de foto ziet ie er beter uit dan nu
Onder de waterlijn: – Schoonmaken – Schroef controleren – Staal controleren, stukjes staal vervangen indien nodig. – Nieuwe laag antifouling Boven de waterlijn: – Op stukken waar het staal slecht is/ gaten dicht geplamuurd zijn, het staal repareren ( op
Ik ben op zoek naar een bedrijf die een onderhoudsbeurt kan opleveren inclusief anti fouling en eventueel een schilderklus. De laatste onderhoudsbeurt heeft drie jaar geleden plaatsgevonden. Sindsdien heeft de boot in het water gelegen.
Dek en opbouw moet geschuurd en geverfd worden
– onderwater – bovenschip – reparatie deuken – hout (ca. 3 m handreling)
het geheel laten schilderen en oneffenheden /kleine beschadigingen bijwerken schuren als nodig
Het achterdek, de gangboorden en de punt van het dek ontdoen van de oude verflaag, plamuur en roest. Daarna het metaal conserveren, strak maken en voorzien van nieuwe laag die slijtvaster en sterker is.