Inbouwen nieuwe inboard motor
Vervangen van sabb 10 pk voor nieuwe motor, incl. Keerkoppeling, schroef etc.
Reparatie, onderhoud en revisie van scheepsmotoren. Yanmar, Vetus en meer. De scheepsdiesel-expert weet er raadt mee.
Vervangen van sabb 10 pk voor nieuwe motor, incl. Keerkoppeling, schroef etc.
Stuur zit vast. Systeem kabelbesturing. Buitenboordmotor. /vermoedelijk ligt het probleem in het stuurhuis.
Ik zou graag mijn motor laten ombouwen naar LPG en zou graag geïnformeerd worden over wat de mogelijkheden zijn
Sabb eruit , nieuwe / gereviseerde motor + keerkoppeling + schroefas + schroef instaleren . Sabb motor werkt nog uitstekend ! Maar te lawaaiig en haal de rompsnelheid niet .
Betreft een 5 jaar oude Yanmar 3YM30 dieselmotor die nog nooit gedraaid heeft en vanuit de transportkist in de sloep is geplaatst. De sloep dateert uit 1929 en is in z’n geheel gerenoveerd. De motor is weliswaar ingebouwd maar de
Onze buitenboordmotor krijgt de boot niet meer voor of achteruit na een botsing op de grachten. De schroef draait wel, maar heeft blijkbaar niet genoeg kracht. We denken zelf dat de hub in de schroef stuk/weg is. We weten het
Graag een uitgebreide offerte of delen hiervan omtrent: -Het schilderen, plamuren van het dek en opbouw. En nieuwe rubber matten -het behandelen van een te dikke laag verf onderwaterschip -het behandelen van een aantal roest plekjes binnenzijde romp – het
De boot moet kaalgemaakt worden Geplamuurd max 3 m2 primer en aflakken. Achterdek moet eraf en vervangen worden 2.20 x 20 cm met railing. Raamrubbers vervangen. En staal bijwerken. Betimmering vervangen banken vloer plavond en de motor grote beurt.
Graag een extra expansie vat aanbrengen. Zodat er extra ruimte ontstaat. Na het plaatsen van een boiler prutteld er bij vol vermogen een beetje koelvoelstof uit.
Grote beurt voor een Peugeot Indenor motor 60pk ( DTP-70 ) diesel motor, waarbij ook de impeller wordt vervangen. Daarnaast werkt de brandstof meter op het dashboard niet, geen idee of het niet goed is aan gesloten want heb de
De motor loopt onregelmatig nadat de stang van de ontstekingvervroeging los is geweest. Deze moet juist worden afgesteld en wellicht op tijd worden gezet
Hi! Ik heb een zeilschip in Amsterdam met Sabb 15pk diesel. Drie dingen: 1) de motor lekt diesel (ik denk de schroefas seal – 1 druppel per 15/20 sec), 2) de motor is intern gekoeld, maar dit moet even goed
Motor slaat af bij laag toeren tal Toerental loopt terug Als motor in vrij staat blijft de motor lopen Alles is ontlucht nieuw brandstoffilter
Motor draait maar gaat niet voor of achteruit denk staartstuk stringer electramatic hoop dat iemand mij kan helpen
Plaatsen van nieuwe motor. Opnieuw intimideren. Stofferen.