Laswerk boot amsterdam
The air chamber door is not air tight and water is going inside the airchamber. Therefore i need to seal the holes.
Staalwerk en laswerk aan de boot. Van het lassen van een bodem tot het maken van en RVS-reling aan de boot.
The air chamber door is not air tight and water is going inside the airchamber. Therefore i need to seal the holes.
schoonspuiten, taxeren van de huiddikte, reparatie?(lassen), teren/verven? oid. Gaarne een prijs opgave
Bodem zwak moet nieuwe opgelast worde gehele bodem of na metingen stukken ingelast worden om zwakte uit te sluiten graag advies
Graag wil ik een prijs opgave hebben voor nieuwe verstagingen
Beste heer/mevrouw, Mijn partner en ik zijn bezig met de koop van een schip van 13×2.6meter. Misschien dat het schip gedubbeld moet worden. Graag zouden wij een prijsopgave krijgen zodat we weten wat de kosten hiervan zijn. Met vriendelijke groet
De boot is met zijn stalen buis die geheel rondom het schip loopt op een ladder in de sluis blijven hangen. Na enige tijd is hij van de ladder af gegleden, op de betonnen rand van de sluis en toen
1. Boot heeft een 10 tal slechte plekken waar herstel van plaatwerk noodzakelijk is. Mogelijk moet ook de uitwendige uitlaat vervangen worden en de uitgaande koelwaterleiding. 2. Stralen en coaten van boot 3. Herstel roervlak (schade van schoep) 4. Controleren
Aluminium lassen mig pontons maand werk
de onder kant moet gedubbeld worden graag ontvang ik wat prijs op gave,
Schoon stralen van het stalen vletje, veel roest. Eventueel onderkant coaten. Twee luchtkamers.
Er zijn twee centerpotten met een haarlijn-breukje/scheurtje van plm. 4cm breed de bevestiging van de roerkoning aan het roerblad heeft twee kleine haarlijn-breukje/scheurtje plm 7 cm lang De boot is van aluminium en er moet dus ook alleen maar gelast
Een zelfbouw project die ik vanwege tijdsgebrek helaas zelf niet kan afmaken moet nog super veel aan gebeuren!
Herstellen, zo nodig vernieuwen van het vlak incl. kimmen (indien nodig) en kattensporen. Geen dubbelingen, maar inlassen. De vrijwilligers van Reederij De IJsel moeten kunnen meewerken. Er is een vlakrapport beschikbaar, opgesteld bij de laatste keuring in 2011. Zie ook:
De huidige strijkinstallatie is bewerkelijk en niet stabiel genoeg om, met een gestreken mast, te varen. Het is niet mogelijk om ‘even’ voor een brug de mast te laten zakken en weer overeind te halen als de brug gepasseerd is.