Permalink naar Laswerk boot amsterdam

Laswerk boot amsterdam

The air chamber door is not air tight and water is going inside the airchamber. Therefore i need to seal the holes.

Permalink naar nieuwe bodem lassen

nieuwe bodem lassen

Bodem zwak moet nieuwe opgelast worde gehele bodem of na metingen stukken ingelast worden om zwakte uit te sluiten graag advies

Permalink naar Stalen schip dubbelen

Stalen schip dubbelen

Beste heer/mevrouw, Mijn partner en ik zijn bezig met de koop van een schip van 13×2.6meter. Misschien dat het schip gedubbeld moet worden. Graag zouden wij een prijsopgave krijgen zodat we weten wat de kosten hiervan zijn. Met vriendelijke groet

Permalink naar Stralen vlet, Amsterdam

Stralen vlet, Amsterdam

Schoon stralen van het stalen vletje, veel roest. Eventueel onderkant coaten. Twee luchtkamers.

Permalink naar Aliminium lassen aan cepterpot en aan de bovenkant van het roer

Aliminium lassen aan cepterpot en aan de bovenkant van het roer

Er zijn twee centerpotten met een haarlijn-breukje/scheurtje van plm. 4cm breed de bevestiging van de roerkoning aan het roerblad heeft twee kleine haarlijn-breukje/scheurtje plm 7 cm lang De boot is van aluminium en er moet dus ook alleen maar gelast

zelfbouw project boot hulp gevraagd

Hulp bij zelfbouwproject

Een zelfbouw project die ik vanwege tijdsgebrek helaas zelf niet kan afmaken moet nog super veel aan gebeuren!

Permalink naar renoveren/vernieuwen vlak van ijsselaak den Onthaestingh. De aak (20 x 4,10 m) dateert van 1912 en is ruim 10 jaar geleden opnieuw opgebouwd. Daarbij is onvoldoende aandacht besteed aan het conserveren van het matige vlak. We zoeken een scheepswerf die de klus samen met ons en vrijwilligers van Reederij De IJsel kan klaren.

renoveren/vernieuwen vlak van ijsselaak den Onthaestingh. De aak (20 x 4,10 m) dateert van 1912 en is ruim 10 jaar geleden opnieuw opgebouwd. Daarbij is onvoldoende aandacht besteed aan het conserveren van het matige vlak. We zoeken een scheepswerf die de klus samen met ons en vrijwilligers van Reederij De IJsel kan klaren.

Herstellen, zo nodig vernieuwen van het vlak incl. kimmen (indien nodig) en kattensporen. Geen dubbelingen, maar inlassen. De vrijwilligers van Reederij De IJsel moeten kunnen meewerken. Er is een vlakrapport beschikbaar, opgesteld bij de laatste keuring in 2011. Zie ook:

Permalink naar Strijkinstallatie “Staverse jol” 7.5 m.

Strijkinstallatie “Staverse jol” 7.5 m.

De huidige strijkinstallatie is bewerkelijk en niet stabiel genoeg om, met een gestreken mast, te varen. Het is niet mogelijk om ‘even’ voor een brug de mast te laten zakken en weer overeind te halen als de brug gepasseerd is.