RvS reling voor een Tresfjord 26
Ik zou graag een RvS reling willen die 45 cm hoog moet worden. 4.30 lang en waarbij de bevestiging in boekverbinding moet zijn. De boot heeft een opstaande rand 3 cm breed en 5 cm hoog. Buisdikte 25mm. Deze moet
Staalwerk en laswerk aan de boot. Van het lassen van een bodem tot het maken van en RVS-reling aan de boot.
Ik zou graag een RvS reling willen die 45 cm hoog moet worden. 4.30 lang en waarbij de bevestiging in boekverbinding moet zijn. De boot heeft een opstaande rand 3 cm breed en 5 cm hoog. Buisdikte 25mm. Deze moet
Wij zijn opzoek naar ervaren aluminium lassers voor het bouwen van onze custom design boot in de regio van Amsterdam. Alle tekeningen aanwezig. 1)Exterior design, renders, hydro-statics, stability analysis reports 2)Structures based on ISO (Aluminium) 3)Aluminium sheet cutting list Graag
De boot heeft een gat en zal aan twee kanten moeten worden gelast. De boot ligt momenteel nog in het water en dit dient ook meegenomen te worden in de offerte, het eruit halen. Foto met aanduiding waar het gat
Kosten indicatie voor het slepen vanaf de lig plaats naar een werf. Uit het water halen. Daar waar mogelijk stralen, binnen en buiten, plekken opnieuw lassen, nieuw achter dek, moter er uit en alles in de anti fauling. Ligt al
Wij hebben op dit moment een reling op onze boot die in elkaar is geknutseld. Alles proberen we financieel in eigen beheer te doen. Maar hier ontbreekt het mij aan gezondheid en kennis. Een nieuwe rvs reling / of staal
Mijn platbodem is lek geen idee waar, maar er komt water in kan iemand mij verder helpen?
Onze boot heeft momenteel geen boegschroef. Wij overwegen om een boegschroef te laten inbouwen. Graag wel binnen een redelijke regio van Zwartsluis.
Bovenopbouw kajuit zijn de ramen slecht en ook het vaste dak wat daarop bevestigt zit. We willen dus graag een volledige nieuwe opbouw inclusief vast dak en gesloten achterkajuit. Deze moet aan de achterzijde omhoog getrokken worden als paviljoen van
De onderkant van onze aluminium boot moet vervangen worden en anodes geplaatst.
De onderkant van de boot moet vervangen worden omdat er gaten in vallen
Een Feeling 326 heeft een aluminium gespoten mastvoetstuk, waarschijnlijk met 4 bouten op het dek gemonteerd. (Geen doorgestoken mast, een stalen ciliner onder het voetstuk in de kajuit vangt de compressiekrachten op). Op dat voetstuk zit een profiel waar de
Tegen de steiger aangezet. Preekstoel van RVS is verbogen en er zitten scheurtjes in het dek.
Afbeelding is indicatief. Het schip is helaas nog niet in eigendom. Dit zal binnen een maand gebeuren. De huidige motor moet vervangen worden voor een nieuwere zwaardere variant. Bij voorkeur een Mitsubishi S4S of vergelijkbaar. Daarnaast dient de helmbediening van
Betreft het herstellen / waterdicht maken van het onderwaterschip van voor naar achter. De huidplaten onder de waterlijn hebben door verwaarlozing last van putcorrosie en op sommige plekken zelfs gaatjes. De spanten en alles boven de waterlijn vekeerd nog in
Boot ligt in een boothuis. Werkruimte rondom. Stroom aanwezig.