Vervangen Volvo Seal
Goedendag, na aanschaf van ons nieuwe schip werd ons gevraagd om de Volvo Seal preventief te laten vervangen wegens een leeftijd van + 7jaar oud. graag horen wij wat de kosten zijn om dit te vervangen door een nieuwe Seal
Onder algemeen onderhoud scharen wij al het onderhoud aan de boot dat niet gemakkelijk onder een andere categorie is onder te brengen. Van kleine klusjes tot grote renovaties. Eigenlijk kunt u iedere klus aan uw boot of jacht plaatsen. Boot onderhoud beslaat alles van een jaarlijkse beurt aan de boot tot een specifieke bootreparatie. Van uw teak houten dek tot aan uw scheepsdiesel. Het zomerklaar, winterklaar en vaarklaar maken van de boot wordt ook vaak via ons uitbesteed. Net als het plaatsen van ramen en het inbouwen van interieur in de kajuit. Plaats vrijblijvend een offerte-aanvraag
Goedendag, na aanschaf van ons nieuwe schip werd ons gevraagd om de Volvo Seal preventief te laten vervangen wegens een leeftijd van + 7jaar oud. graag horen wij wat de kosten zijn om dit te vervangen door een nieuwe Seal
– legen van een ca. 120 L zwartwatertank in mijn vlet. – afsluitdop-opening 110 mm +/- 5 mm. – afvoeren inhoud tank. – boot ligt ca. 5 m van een kade. Kade is éénrichtingverkeer en loopt dood. – evt. kan
Polyester boven de waterlijn terug mooi laten blinken. Enkele kleine herstellingen uitvoeren aan het polyester/gelcoat
Monenteel beschikt de boot over een teak dek zowel op het dek als in de kuip. Het voordek en achterdek (zwemplateau) zijn aan vervanging toe. Voorkeur gaat uit voor het vervangen van het dek door Flexiteek. momenteel is het dek
Mijn boot is 7 mtr lang, 2,1 mtr breed en staat op de wal op een bok in de haven van “De Lithse Ham”. De onderzijde van de boot moet eens goed worden schoon gemaakt en opgeknapt worden. De vele
Bestaande vlakke ramen lekken aan de sponningen en hout eromheen plaatselijk rot. Ramen uitnemen, omgeving herstellen en zo mogelijk bestaande sponningen opnieuw inkitten en plaatsen, waarschijnlijk met nieuwe rubbers.
Versterken kieldoos lengte 5 mtr bij 0,50 mtr door aan beide onderzijden kieldoos hoekprofielen te lassen. Tevens mangat in kiel slijpen ivm onderhoudswerkzaamheden binnenzijde kiel. Na afloop mangat weer dichtlassen. Start werkzaamheden 12042021 bij Jachtwerf Koornwaard nabij Gorinchem
Ik zoek een stalen schroefdraad kabel. Boot gebouwd door de Franse nationale marine in 1956. Bijgevoegde foto. Stuurbediening via stuur en kabel. Bijgevoegd is een foto van het stuurmechanisme. De kabel is versleten door de tijd. Het is een staalkabel
Ik zoek een stalen schroefdraad kabel. Boot gebouwd door de Franse nationale marine in 1956. Bijgevoegde foto. Stuurbediening via stuur en kabel. Bijgevoegd is een foto van het stuurmechanisme. De kabel is versleten door de tijd. Het is een staalkabel
Het teakdeak van ons klassieke zeezeiljacht is aan vervanging toe. Het oude moet er af (kan ik bij helpen) en een nieuw gelegd worden. Als u Lady Quaeso googled vindt u genoeg foto;s van het schip,
Het teak dek is van 2011 en sommige naden beginnen te kieren. Een teak dek professional zou het hele dek even moeten controleren en reparaties uitvoeren waar nodig.
Daar waar het roer door de bodem gaat (Hennegat) lekt de boot. Tijdens het varen komt er water binnen. Dat moet verholpen worden. Wellicht is ook reparatie van de aanwezige houten balk nodig, maar dat is zo niet te zeggen
Kaalhalen onderwaterschip tot op de gecoat. Daarna weer opbouwen met primerlaag osmosewerend en daarna antifouling
Geheel stralen en authentieke kleuren erop, incl. antislip laachje van 30+- cm rondom het dek op het, schuiframen inplaats van huidige zeilen, nieuw stuurhut dak, incl houvast beugels evtueel aluminium, rondom rekjes vervangen met rvs, of aluminium, en afbouw stuurhut
reparatie behandelen van bodem