Introductie: De nautisch-juridische helpdesk van OfferteHaven.
OfferteHaven introduceert een bètaversie van de juridische helpdesk voor Premium leden. Hiermee wil OfferteHaven laagdrempelig ‘eerstelijns’ juridisch advies bieden aan nautische bedrijven.
Wat houdt de Juridische Desk in?
U wilt advies, u heeft een conflict met een collega, concurrent of klant of u heeft een andere (juridische) vraag. U wilt hierover advies inwinnen of gewoon een extra mening horen.
Ook voor het maken van juridische documenten, zoals koop- en huurcontracten of algemene voorwaarden kunnen wij u van dienst zijn.
Waarom aanvullende dienstverlening?
Bij OfferteHaven lopen we al langer rond met het idee om extra diensten te bieden. De rol van de traditionele branchevereniging die een groot pakket diensten aan bedrijven in de nautische sector biedt, is voorbij. De branchevereniging vraagt relatief veel geld voor een product dat niet of te weinig door bedrijven wordt gebruikt. Wij merken dat er bij een groot aantal nautische bedrijven onvrede bestaat over de bestaande brancheverenigingen. Zij die eigenlijk de belangen van de nautische bedrijven zouden moeten behartigen, zijn meer gericht op bescherming van de consument.
OfferteHaven is van mening dat u als watersportbedrijf zelf moet kunnen aangeven waar u wél en niet behoefte aan heeft. U betaalt alleen voor diensten die u daadwerkelijk wilt afnemen.
Bij het acquisitieplatform is deze visie al goed te zien. Bedrijven betalen met ons Custom-pakket alleen voor de opdrachten die voor hen interessant zijn.
Op deze manier willen wij het ook met aanvullende diensten aanpakken. Met een klein bedrag per maand extra heeft u al een Premium-pakket (of wellicht heeft u het al). U kunt dan gebruik maken van de laagdrempelige juridische helpdesk. Aan Premium-bedrijven rekenen wij hier dus geen extra kosten voor. Custom-bedrijven kunnen bij interesse contact opnemen met 0645777639 of ons bereiken via onze contactpagina.
Een eerste advies/consult is gratis. Daarna wordt er gekeken of er moet worden doorverwezen (bijvoorbeeld naar een advocaat) of dat er aanvullende kosten in rekening dienen te worden gebracht. U komt in ieder geval nooit voor onverwachte kosten te staan.
Met welke vraagstukken/problemen kunt u bij ons terecht?
U kunt eigenlijk ieder juridische/bedrijfsmatig vraagstuk aan ons voorleggen. Wij geven geen 100% garantie dat wij u probleem kunnen oplossen helpen, maar wij kunnen u altijd te woord staan en zo nodig u doorverwijzen. Ons netwerk in de nautische én juridische sector is hierbij van grote waarde.
- Advies rondom een overname/(ver)koop van een werf.
- Het opstellen van een huur- of koopcontract of van algemene voorwaarden.
- Advies inwinnen over een conflict met een collega, klant of leverancier.
- Doorverwijzing naar een advocaat.
- Nog veel meer…
Wat staat er op de planning?
Wij hebben module online gezet waar u uw juridische vraagstuk kunt invoeren. Wij nemen vervolgens contact met u op om de gang van zaken te bespreken. Wij denken er via deze module vrij snel achter te kunnen komen welke juridische vraagstukken veelvoorkomend zijn. Veel vraagstukken zijn wij in staat zelf op te lossen. Met behulp van ons bestaande (juridische) netwerk zullen wij ook complexere zaken kunnen behandelen.
Houdt er rekening mee dat dit een project in de testfase is. Wij helpen u graag maar kunnen geen garanties geven.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.